Blog Archive

SOCIAL MEDIA

Selamat Hari Raya

Thursday, September 1, 2011

Assalamualaikum. :)



SELAMAT HARI RAYA! MAAF ZAHIR DAN BATIN. :)

apalah. dah raya ketiga baru nak wish. tapi better late than never kan? hee.

Raya pertama i, sangat seronok. ini pertama kali i jadi tuan rumah untuk raya pertama. dan kebanyakkan tetamu kitorang pun bukan orang Islam. sebab i duduk dekat kejiranan orang cina, colleague i pun cina, colleague abah i ada cina, ada iban. yang melayu nya semua balik kampung.  memang 1Malaysia kan? :)

memang tak menang tangan betul. esok open house untuk kawan adik-adik i pulak. hopefully meriah jugak. :)

korang tengok Juvana? ni memang cerita favourite emak i. sampai setia dekat pelakonnya. tadi semua orang kena paksa tengok telefilem yang ada johan ashari tu belakon. i dengar dia dulu belajar dekat sekolah tahfiz. mak i penah dengar dia mengaji mak i kata sedap. dan tajwid semua betul. Alhamdulillah.

tapi i nak cakap pasal ni sebenarnya, pelakon Malaysia ni kadang-kadang, baik tu dah baik dah, tapi pegang-pegang mesti ada. i dah kecewa dah bila tengok Fida pergi pegang-pegang dengan Shanaz dalam Kasih Alia. Serious sangat kecewa. sebab mak i memang sangat suka Fida sebab nampak macam baik je kan. tak buat hal. so i pun dah tersuka gila jugak. lagipun i memang suka stalk perempuan macam tu. :)
Sekali.............

Post a Comment

Instagram