Blog Archive

SOCIAL MEDIA

first attempt

Wednesday, January 19, 2011

Assalamualaikum. :)

Hujung minggu hari tu balik Rawang! since emak abah pindah tinggalkan banyak gilaaaaa barang, periuk, loyang, oven, semua lah senang cerita, kitorang balik Rawang untuk masak.

First we bake choc cake.

Ok rupa memang sangat tak cantik. Maklumlah banyak sangat tangan yang nak duk sapu-sapu. Dan mungkin ketidakberkatan sebab pikah dengan ain pergi main tulis-tulis benda jijik atas tepung. Bongek. Tapi trust me, rasa dia tak langsung macam rupa luaran. Sedap!

Then esoknya semua macam tak senang duduk diam, pergi belek-belek buku resepi nampak resepi “Puding Prun”.

Result…..

Pecah susu. Siap ada rasa sabun lagi, sikit.
-.-"

First attempt bersama-sama. We do better next time.
(perkataan bersama-sama mesti tulis sebab pikah dengan ayu claim diorang buat dekat rumah jadi jerrr. )

So untuk kawan-kawan baik,
Terima kasih sebab sanggup temankan I balik Rawang kemas rumah. Terima kasih!

(sepatutnya entri ni disertakan dengan gambar tapi gilaaaaaa malu anak dara masak hodoh gitu. Jadi tak jadi letak. -.-“)

...

Post a Comment