Blog Archive

SOCIAL MEDIA

Find a job you like and you add five days to every week - H. Jackson Brown, Jr.

Saturday, August 27, 2011

Assalamualaikum. :)

Hi.

i dah start cuti hari ni! i suka sangat sebab cuti ni timing dia memang perfect. i memang sangat-sangat perlukan cuti sekarang ni, supaya nanti i boleh start afresh balik. :)

dan kali ni kitorang raya dekat sarawak je. which is for me, is a good thing. Don't get me wrong. I do enjoy going back to Johor every once in a while, but Abah, being Abah, he would like to stay there forever. meaning, kalau dua minggu cuti, dua-dua minggu tu lah dia nak duduk kampung. which is really not a good thing for me, sebab i anak dara. because one thing about Johorian, well, they treat their man like ...how should i put this, King. Yes, like a king.

frankly speaking, i hate it.

ni memang akan jadi kalau balik Johor je. adik beradik i pun akan terikut lemak sama. automatic. makan pun kena orang amikkan, banyak lemak. nak pergi amik sendiri.

i akan kurang kisah kalau benda ni cuma apply dekat orang tua-tua je, ni dekat budak budak lelaki gemuk yang lagi muda dari i ni, aaaaaah, mana boleh.

dan sebab tu lah kenapa i suka balik kampung emak i. sebab yang tinggal cuma atuk i je. dan atuk i sangat baik. dia tak kisah pun semua-semua ni. in fact, dia yang terlebih sibuk tiap kali kitorang balik.

heeeeee.

ini bukan i sorang je tau cakap, kawan-kawan johor lain pun setuju. tapi mestilah, BUKAN SEMUA.


Post a Comment