Blog Archive

SOCIAL MEDIA

Random moment with Alya

Friday, September 15, 2017


Assalamualaikum


Me: Weh dah lama tak shopping kot! (me trying to defend my shopping spree)
Alya: Tipuuuu bukan hari tu baru je ke beli phone.
Me: Tu keperluan bukan wish list

***

Me: Weh, jom pegi xxx hujung minggu ni.
Alya: Jap aku kene tengok jadual aku dulu kot kot ada wedding
Me: Mana ada orang kahwin dalam masa terdekat ni. 
Alya: Ye la weh semua yang sepatutnya kahwin dah kahwin. Sekarang tinggal kita ni je ha.

-_______________-

***

Alya calls me
Alya: Weh ko nak Tealive tak?
Me: Boleh la. Kite nak Hazelnut choco
Alya: Ok...ko nak dengan pudding ke?
Me: Tak nak. Nak bubble.
Alya: ok
She didn't hang up so I heard how she ordered
Alya: One hazelnut choco (her order) one hazelnut bubble (mine)
Counter guy: Ok. so two Hazelnut Choco one without pearl, one with pearl
Alya: nooooo. I don't want pearl. I want bubble.
*I die laughing*


Post a Comment